تبلیغات
مهرپژوه - نمونه اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات ضعف در املا نویسی دانش آموز پایه دوم ( عرفان ) را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟

نمونه اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات ضعف در املا نویسی دانش آموز پایه دوم ( عرفان ) را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟

-
-
مهر پژوه


نمونه اقدام پژوهی آموزگارسوم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات ضعف در املا نویسی دانش آموز پایه دوم ( عرفان ) را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟


نمونه اقدام پژوهی آموزگارسوم ابتدایی چگونه توانستم مشکلات ضعف در املا نویسی  دانش آموز پایه دوم عرفان را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در۳۴صفحه

در این فایل  نمونه اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی تمامی نکات مربوط به اقدام پژوهی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار میگیرد.


قسمتی ازین مجموعه

 

چکیده:

همانگونه که مستتحضریم ماده ی درسی املا با اهمیت، توأم با مشکلاتش در عملکرد دانش آموزان است. براساس آمارهای منتشر شده ی وزارت آموزش و پرورش هر ساله دانش آموزان زیادی به جهت عدم کسب مهارت درست نویسی نظام آموزشی را ترک می نمایند. اهمیت و ضرورت درس املاء و وجود مشکلات عدیده در این درس انگیزه ای شد که اقدام پژوهی حاضر در رابطه با چگونگی برطرف نمودن اختلالات املا نویسی   عرفان   در پایه دوم ابتدایی انجام گیرد.هدف اصلی پژوهش بررسی و توصیف وضعیت موجود مشکلات دیکته ای یکی از دانش آموزان پایه دوم ابتدایی به نام عرفان و ارائه یک تصویر روشن از مشکلات دیکته ای به معلمان و برنامه ریزان آموزشی است. مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد .

 

گردآوری شواهد یک

جهت تبیین دقیق مسئله نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر می باشد که می بایست به طریق علمی و با رعایت ویژگیهای جمع آوری اطلاعات اقدام نمود. بنابراین با توجه به ماهیت مسئله لازم بود از روش های مختلف جمع آوری اطلاعات استفاده شود که روش های بکار گرفته شده در این پژوهش عبارتنداز:

الف) مصاحبه

ب) مشاهده

ج) بررسی اسناد و مدارک

د) مطالعه ی کتابخانه ای

هـ) استفاده از نظرات همکاران

اقدامات راه حل های پیشنهادی:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهکارهای پیشنهادی اقدامات زیر را جهت رفع مشکل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزایش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئولیت به عرفان

– از بین بردن موقعیت های استرس زا برای عرفان  در مدرسه

– عرفان را در گروهی قرار داده که راحت ترین موقعیت را داشته باشد.و…

ادامه دارد...


تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی آموزگارسوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:


  • موضوع درمورد  ضعف املانویسی
  • چکیده درمورد ضعف املانویسی
  • مقدمه درمورد ضعف املانویسی
  • بیان مسئله درمورد ضعف املانویسی
  • توصیف وضعیت موجود
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) درمورد ضعف املانویسی
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها درمورد ضعف املانویسی
  • انتخاب راه جدید موقتی درمورد ضعف املانویسی
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن درمورد ضعف املانویسی
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) درمورد ضعف املانویسی
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن درمورد ضعف املانویسی
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی درمورد ضعف املانویسی
  • نتیجه گیری درمورد ضعف املانویسی
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ


دریافت فایل اقدام پژوهی آموزگار سوم ابتدایی که بلافاصله پس از پرداخت و خرید این محصول از فروشگاه ما به راحتی قابل دریافت میباشد.برای خرید این محصول بر روی تصویر خرید و دانلود محصول کلیک کنید.



"قیمت این محصول فقط 2500 تومان"



دانلود اقدام پژوهی آموزگارمقطع دوم دبستان چگونه توانستم مشکلات املا نویسی دانش آموز م علی را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟



آمار وبلاگ

آخرین بروز رسانی :

دیگر امکانات

تماس با پشتیبانی

آخرین مطالب

نویسندگان

دوستان و فرهنگیان عزیز تمامی فایل های مهر پژوه
دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و شما عزیزان با
کلیک بر روی دکمه پشتیبانی بالای صفحه میتوانید با
ادمین مهرپژوه در تماس باشید.
با تشکر.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهرپژوه است. || وبلاگ تخصصی علمی پژوهشیمهرپژوه