تبلیغات
مهرپژوه - اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی چگونه توانستم محسن احمدی دانش آموز دیر آموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی چگونه توانستم محسن احمدی دانش آموز دیر آموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟

یکشنبه 7 آبان 1396
16:08
مهر پژوه

اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی چگونه توانستم محسن احمدی دانش آموز دیر آموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟



اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی چگونه توانستم محسن احمدی دانش آموزدیرآموزم را به درس خواندن علاقه مند سازم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در۴۹صفحه

در این فایل   اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی تمامی نکات مربوط به اقدام پژوهی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار میگیرد.

قسمتی ازین مجموعه

گردآوری شواهد یک

جهت تبیین دقیق مسئله نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر می باشد که می بایست به طریق علمی و با رعایت ویژگیهای جمع آوری اطلاعات اقدام نمود. بنابراین با توجه به ماهیت مسئله لازم بود از روش های مختلف جمع آوری اطلاعات استفاده شود که روش های بکار گرفته شده در این پژوهش عبارتنداز:

الف) مصاحبه

ب) مشاهده

ج) بررسی اسناد و مدارک

د) مطالعه ی کتابخانه ای

هـ) استفاده از نظرات همکاران

اقدامات راه حل های پیشنهادی:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهکارهای پیشنهادی اقدامات زیر را جهت رفع مشکل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزایش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئولیت به محسن

– از بین بردن موقعیت های استرس زا برای محسن  در مدرسه

– محسن را در گروهی قرار داده که راحت ترین موقعیت را داشته باشد.و…

–  دو تصویر که مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزیی با هم اختلاف دارند به محسن  نشان داده و از وی خواسته شود تا تفاوت های بین دو تصویر را پیدا کند.

-کارت های مقوایی را گرفته روی هر کدام یک کلمه نوشته که حرف یا نقطه و یا دندانه کم یا اضافی داشته باشد و محسن نقص آن را پیدا کند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که کاغذ باطله یا کاغذ روزنامه را با دست هایش مچاله کند.

ـ کاغذهای باطله را قیچی کند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • موضوع درمورد  درس خواندن
  • چکیده درمورد درس خواندن
  • مقدمه درمورد درس خواندن
  • بیان مسئله درمورد درس خواندن
  • توصیف وضعیت موجود
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) درمورد درس خواندن
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها درمورد درس خواندن
  • انتخاب راه جدید موقتی درمورد درس خواندن
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن درمورد درس خواندن
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) درمورد درس خواندن
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن درمورد درس خواندن
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی درمورد درس خواندن
  • نتیجه گیری درمورد درس خواندن
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ


دریافت فایل اقدام پژوهی آموزگار دوره ابتدایی که بلافاصله پس از پرداخت و خرید این محصول از فروشگاه ما به راحتی قابل دریافت میباشد.برای خرید این محصول بر روی تصویر خرید و دانلود محصول کلیک کنید.



"قیمت این محصول فقط 2500 تومان"



دانلود اقدام پژوهی آموزگارمقطع دوم دبستان چگونه توانستم مشکلات املا نویسی دانش آموز م علی را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟



آمار وبلاگ

آخرین بروز رسانی :

دیگر امکانات

تماس با پشتیبانی

آخرین مطالب

نویسندگان

دوستان و فرهنگیان عزیز تمامی فایل های مهر پژوه
دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و شما عزیزان با
کلیک بر روی دکمه پشتیبانی بالای صفحه میتوانید با
ادمین مهرپژوه در تماس باشید.
با تشکر.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهرپژوه است. || وبلاگ تخصصی علمی پژوهشیمهرپژوه