تبلیغات
مهرپژوه - اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی چگونه توانستم مشکل دیر آموزی دانش آموزحسن زین الدینی را در درس فارسی بهبود بخشم؟

اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی چگونه توانستم مشکل دیر آموزی دانش آموزحسن زین الدینی را در درس فارسی بهبود بخشم؟

یکشنبه 7 آبان 1396
15:44
مهر پژوه


اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی چگونه توانستم مشکل دیر آموزی دانش آموزحسن زین الدینی را در درس فارسی  بهبود بخشم؟


اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی چگونه توانستم مشکل دیر آموزی دانش آموزحسن زین الدینی را در درس فارسی  بهبود بخشم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در۲۹صفحه

در این فایل  اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی تمامی نکات مربوط به اقدام پژوهی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار میگیرد.

قسمتی ازین مجموعه

گردآوری شواهد یک

جهت تبیین دقیق مسئله نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تر می باشد که می بایست به طریق علمی و با رعایت ویژگیهای جمع آوری اطلاعات اقدام نمود. بنابراین با توجه به ماهیت مسئله لازم بود از روش های مختلف جمع آوری اطلاعات استفاده شود که روش های بکار گرفته شده در این پژوهش عبارتنداز:

الف) مصاحبه

ب) مشاهده

ج) بررسی اسناد و مدارک

د) مطالعه ی کتابخانه ای

هـ) استفاده از نظرات همکاران

اقدامات راه حل های پیشنهادی:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهکارهای پیشنهادی اقدامات زیر را جهت رفع مشکل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل  پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزایش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئولیت به علی

– از بین بردن موقعیت های استرس زا برای علی  در مدرسه

– علی را در گروهی قرار داده که راحت ترین موقعیت را داشته باشد.و…

–  دو تصویر که مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزیی با هم اختلاف دارند به علی  نشان داده و از وی خواسته شود تا تفاوت های بین دو تصویر را پیدا کند.

-کارت های مقوایی را گرفته روی هر کدام یک کلمه نوشته که حرف یا نقطه و یا دندانه کم یا اضافی داشته باشد و علی نقص آن را پیدا کند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که کاغذ باطله یا کاغذ روزنامه را با دست هایش مچاله کند.

ـ کاغذهای باطله را قیچی کند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیرادبیات فارسی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • موضوع درمورد  دیرآموزی
  • چکیده درمورد دیرآموزی
  • مقدمه درمورد دیرآموزی
  • بیان مسئله درمورد دیرآموزی
  • توصیف وضعیت موجود
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) درمورد دیرآموزی
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها درمورد دیرآموزی
  • انتخاب راه جدید موقتی درمورد دیرآموزی
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن درمورد دیرآموزی
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) درمورد دیرآموزی
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن درمورد دیرآموزی
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی درمورد دیرآموزی
  • نتیجه گیری درمورد دیرآموزی
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ

 

دریافت فایل اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی ابتدایی که بلافاصله پس از پرداخت و خرید این محصول از فروشگاه ما به راحتی قابل دریافت میباشد.برای خرید این محصول بر روی تصویر خرید و دانلود محصول کلیک کنید.



"قیمت این محصول فقط 2500 تومان"



دانلود اقدام پژوهی آموزگارمقطع دوم دبستان چگونه توانستم مشکلات املا نویسی دانش آموز م علی را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟



آمار وبلاگ

آخرین بروز رسانی :

دیگر امکانات

تماس با پشتیبانی

آخرین مطالب

نویسندگان

دوستان و فرهنگیان عزیز تمامی فایل های مهر پژوه
دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و شما عزیزان با
کلیک بر روی دکمه پشتیبانی بالای صفحه میتوانید با
ادمین مهرپژوه در تماس باشید.
با تشکر.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهرپژوه است. || وبلاگ تخصصی علمی پژوهشیمهرپژوه