تبلیغات
مهرپژوه - اقدام پژوهی آموزگار مقطع ابتدایی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی از بین ببرم؟

اقدام پژوهی آموزگار مقطع ابتدایی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی از بین ببرم؟

یکشنبه 7 آبان 1396
13:05
مهر پژوه


اقدام پژوهی آموزگار مقطع ابتدایی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی از بین ببرم؟


اقدام پژوهی آموزگارمقطع ابتدایی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی از بین ببرم؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در۲۸صفحه

در این فایل  اقدام پژوهی آموزگارمقطع ابتدایی تمامی نکات مربوط به اقدام پژوهی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

قسمتی ازین مجموعه

گرد آوری شواهد یک

بیشتر دانش آموزان از ناخن جویدن علی آگاهی دارند و در مراسم صبحگاهی هنگام بررسی وضع بهداشتی دانش‌آموزان، رضا همکلاسی علی می‌گوید که علی ناخن‌هایش را می‌خورد. ۱ـ ابتدا در جلسه شورای آموزگاران و شورای دانش‌آموزی این موضوع را مطرح کردم و از مدیر مدرسه و دانش‌آموزان خواستم که با کمک هم مشکل علی را برطرف کنیم بچه‌ها هم با خوشحالی، اظهار آمادگی کردند. و قرار شد که رفتار او را مورد مشاهده قرار دهند و نتیجه را به من گزارش دهند. من هم در زنگ تفریح رفتار او را مورد مشاهده قرار دادم.

۲ـ موضوع را با انجمن اولیاء و مربیان مدرسه در میان گذاشتم اطلاعات مفیدی به دست آوردم. ۳ـ با خود علی صحبت کردم و علت کار را از او پرسیدم. ابتدا چیزی نگفت و انگار مسائلی بود که پنهان می‌کند بالاخره بعد از چند سؤال و اظهار محبت به او لب به سخن گشود. این طور گفت هر وقت عصبانی می‌شوم ناخن می‌خورم. دعوای پدر و مادرم باعث می‌شود که من ناخن بخورم. از اولیای او دعوت کردم تا به مدرسه بیایند. بعد از چند روز، مادر علی به مدرسه آمد و موضوع را به او اطلاع دادم و از او خواستم که با همکاری یکدیگر، مشکل او را برطرف کنیم تا جلوی خطر ابتلا به امراض مختلف را بگیریم. مادرش، ناخن جویدن او را تائید کرد و گفت که در منزل شدت آن بیشتر است.

تجزیه و تفسیر داده‌ها:

در مدت فوق، سطح درسی او کاهش پیدا کرده است نگرانی و اضطراب او بیشتر شد. با دانش‌آموزان در زنگ تفریح درگیر می‌شود. حرف‌های زشت هم به دانش‌آموزان می‌زند. ترس و نگرانی در وجودش نمایان است. در هنگام زنگ خانه، تمایل چندانی به رفتن خانه ندارد. در هنگام رفتن چند قدمی می‌رود و دوباره به پشت سرش نگاه می‌کند. علی دانش‌آموزی از یک خانواده پرجمعیت می‌باشد. با بررسی اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها، به این نتیجه رسیدم که مشاجره‌ی خانوادگی و بی‌مهری والدین و ایجاد یک محیط نامطلوب و تنش زا در خانه برای علی، باعث اضطراب و نگرانی او شده که با جویدن ناخن می‌خواهد آرامش پیدا کند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگارمقطع ابتدایی  وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • موضوع درمورد  ناخن جویدن
  • چکیده درمورد ناخن جویدن
  • مقدمه درمورد ناخن جویدن
  • بیان مسئله درمورد ناخن جویدن
  • توصیف وضعیت موجود
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) درمورد ناخن جویدن
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها درمورد ناخن جویدن
  • انتخاب راه جدید موقتی درمورد ناخن جویدن
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن درمورد ناخن جویدن
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) درمورد ناخن جویدن
  • ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن درمورد ناخن جویدن
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی درمورد ناخن جویدن
  • نتیجه گیری درمورد ناخن جویدن
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ


دریافت فایل اقدام پژوهی آموزگار مقطع ابتدایی که بلافاصله پس از پرداخت و خرید این محصول از فروشگاه ما به راحتی قابل دریافت میباشد.برای خرید این محصول بر روی تصویر خرید و دانلود محصول کلیک کنید.



"قیمت این محصول فقط 2500 تومان"



دانلود اقدام پژوهی آموزگارمقطع دوم دبستان چگونه توانستم مشکلات املا نویسی دانش آموز م علی را با روش های نوین آموزشی برطرف نمایم؟



آمار وبلاگ

آخرین بروز رسانی :

دیگر امکانات

تماس با پشتیبانی

آخرین مطالب

نویسندگان

دوستان و فرهنگیان عزیز تمامی فایل های مهر پژوه
دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و شما عزیزان با
کلیک بر روی دکمه پشتیبانی بالای صفحه میتوانید با
ادمین مهرپژوه در تماس باشید.
با تشکر.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهرپژوه است. || وبلاگ تخصصی علمی پژوهشیمهرپژوه